Isnin, Mei 18, 2020

Blossom menuntut video anda

 
  Facebook komited untuk melindungi harta intelektual semua orang, jadi kita membiarkan anda tahu bahawa video anda mengandungi bahan yang anda mungkin tidak mempunyai hak untuk menggunakan. Video anda telah disekat kerana ia mungkin mengandungi 1 minit dan 31 saat muzik, audio atau video yang mungkin dimiliki Blossom. Ini apa yang anda boleh lakukan: Padamkan Video ini jika anda tidak mempunyai hak untuk menggunakan semua kandungan di dalamnya. Hantar pertikaian jika anda fikir ini adalah kesilapan dan anda pasti anda mempunyai keizinan untuk menggunakan semua kandungan dalam video anda. Lihat di Facebook  
   
 
   Facebook
 
   
   
 
Facebook komited untuk melindungi harta intelektual semua orang, jadi kita membiarkan anda tahu bahawa video anda mengandungi bahan yang anda mungkin tidak mempunyai hak untuk menggunakan.

Video anda telah disekat kerana ia mungkin mengandungi 1 minit dan 31 saat muzik, audio atau video yang mungkin dimiliki Blossom.

Ini apa yang anda boleh lakukan:
  • Padamkan Video ini jika anda tidak mempunyai hak untuk menggunakan semua kandungan di dalamnya.
  • Hantar pertikaian jika anda fikir ini adalah kesilapan dan anda pasti anda mempunyai keizinan untuk menggunakan semua kandungan dalam video anda.

 
   
   
 
Mesej ini telah dihantar ke jkkbatuban.iszu@blogger.com. Jika anda tidak ingin menerima emel-emel ini daripada Facebook pada masa depan, sila Berhenti melanggan.
Facebook, Inc., Attention: Community Support, 1 Facebook Way, Menlo Park, CA 94025
   
   
Untuk membantu mengekalkan akaun anda selamat, jangan majukan e-mel ini. Ketahui Lebih Lanjut
   
 

Tiada ulasan: